Symfonia na rzecz edukacji MŚP: strategiczne partnerstwo z Fundacją Digital Poland
Symfonia, producent i dostawca rozwiązań wspierających cyfryzację procesów biznesowych w MŚP, nawiązała współpracę z Fundacją Digital Poland. Partnerstwo to, podobnie jak uruchomione niedawno Symfonia Lab, wpisuje się w strategię Grupy Symfonia, zakładającą aktywny udział użytkowników w projektowaniu rozwiązań dla firm i zachęcającą klientów do dialogu. Wspólnym celem jest wspieranie edukacji mikro, małych i średnich firm w Polsce w zakresie digitalizacji.
2024-07-24, 09:33

Pierwsze projekty, realizowane w ramach partnerstwa, obejmą spotkania dla biznesu pod nazwą „Cyfryzacja bez ryzyka. Jak zrobić to mądrze?”, wspólne badania, raporty, wideocasty oraz edukacyjne webinaria. Planowany jest także udział przedstawicieli Fundacji Digital Poland w cyklu rozmów z ekspertami pod nazwą „Cyfrowe Studio”.

35% firm wciąż nie rozpoczęło przygotowań do digitalizacji obiegu dokumentów – takie wyniki płyną z badania, w którym razem z Fundacją Digital Poland sprawdzaliśmy gotowość firm na KSeF. To był pierwszy krok naszej współpracy, który dał nam wgląd w postrzeganie cyfryzacji przez biznes. Chcemy rozwiać obawy przedstawicieli sektora MŚP przed digitalizacją. Z tego względu organizujemy między innymi cykl spotkań cyfryzacyjnych dla biznesu pod nazwą „Cyfryzacja bez ryzyka. Jak zrobić to mądrze?”, będzie to networking połączony z dużą dawką wiedzy – podkreśla Piotr Ciski, prezes zarządu Grupy Symfonia.

W dobie dynamicznych zmian technologicznych, edukacja i współpraca są kluczowymi elementami sukcesu dla firm z obszaru MŚP. Dzięki temu partnerstwu obie organizacje intensyfikują swoje działania na rzecz wsparcia digitalizacji i rozwoju kompetencji cyfrowych w polskich przedsiębiorstwach. Już we wrześniu uruchomią cykl spotkań z ekspertami, które będą poświęcone tematyce cyfryzacji.

 Współpraca z Grupą Symfonia to dla nas wyjątkowa okazja, aby połączyć nasze siły i zasoby w celu edukacji i wsparcia cyfryzacji firm z sektora MŚP. Wierzymy, że poprzez organizację spotkań, webinariów i inicjatyw takich jak Cyfrowe Studio”, możemy skutecznie zlikwidować bariery i obawy związane z transformacją cyfrową. Naszym celem jest nie tylko dostarczanie wiedzy, ale także inspirowanie do działania, aby polskie firmy mogły rozwijać się i konkurować na globalnym rynku – dodaje Piotr Mieczkowski, dyrektor zarządzający Fundacją Digital Poland.  

Chcemy wesprzeć mikro, małych i średnich przedsiębiorców w określeniu potrzeb i pomóc im wykonać pierwszy krok do automatyzacji i optymalizacji procesów. Plany na partnerstwo z Fundacją Digital Poland mamy zatem ambitne. Obejmują one między innymi organizację wspólnych webinariów dla przedsiębiorców, udziały w roundtables czy wymianę wiedzy z ekspertami, a także działania w ramach naszych inicjatyw, np. współtworzenie ebooka pt. Jak przejść cyfryzację swojej firmy?" – podkreśla Edyta Malesza-Malatrat, dyrektorka ds. marketingu i PR w Grupie Symfonia.  

Dodatkowo Edyta Malesza-Malatrat dołączyła do Rady Programowej Fundacji Digital Poland, a Piotr Ciski będzie zasiadać w Radzie Fundacji Digital Poland.

KONTAKT / AUTOR
Marta Trzepla
Communication Manager
Monday
609051919
POBIERZ JAKO WORD
Pobierz .docx
Biuro prasowe dostarcza WhitePress
Copyright © 2015-2025.  Dla dziennikarzy
Strona, którą przeglądasz jest dedykowaną podstroną serwisu biuroprasowe.pl, administrowaną w zakresie umieszczanych na niej treści przez danego użytkownika usługi Wirtualnego biura prasowego, oferowanej przez WhitePress sp. z o.o. z siedzibą w Bielsku–Białej.

WhitePress sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz odesłania do innych stron internetowych zamieszczone na podstronach serwisu przez użytkowników Wirtualnego biura prasowego lub zaciągane bezpośrednio z innych serwisów, zgodnie z wybranymi przez tych użytkowników ustawieniami.

W przypadku naruszenia przez takie treści przepisów prawa, dóbr osobistych osób trzecich lub innych powszechnie uznanych norm, podmiotem wyłącznie odpowiedzialnym za naruszenie jest dany użytkownik usługi, który zamieścił przedmiotową treść na dedykowanej podstronie serwisu.